ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
____________________________________
(дата офіційного опублікування в Єдиному
реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру
з оцінки впливу на довкілля,
не зазначається суб’єктом господарювання)
_______Реєстраційний номер 11456_______
(реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру
з оцінки впливу на довкілля,
для паперової версії зазначається
суб’єктом господарювання)
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
___________________ Кіптівська сільська рада_______________________
ЄДРПОУ 04413360__________________________
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові
фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або
__________________________________________________________________________________________
серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від
прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання Кіптівська сільська рада, юридична адреса: с. Кіпті, Чернігівського району, Чернігівської області, вулиця Слов’янська, 51-А.
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
«Нове будівництво свердловини з водорозбірною колонкою в с. Новий Шлях Чернігівського району Чернігівської області», замовник Кіптівська сільська рада, тел.. 0464637349: Планова діяльність передбачає будівництво артезіанської свердловини в
селі Новий Шлях Чернігівського району Чернігівської області для забезпечення населення с. Новий Шлях Чернігівського району питною водою в переносну тару. Майданчик, відведений під будівництво свердловини, розташований в центрі села по вулиці Героїв України. Водозабірна свердловина передбачається глибиною 135 м на водоносний горизонт відкладів бучацької серії еоцену. Проектна потужність свердловини 10 м³/год.
Технічна альтернатива 1.
У відповідності з гідрогеологічними умовами майданчика і санітарно-експлуатаційними вимогами, що пред’являються до свердловини, як джерела господарсько-питного водопостачання, і з ціллю забезпечення надійної роботи свердловини в процесі експлуатації, проектом передбачається буріння свердловини роторним способом із прямою промивкою чистою водою і з підтримкою надмірного гідростатичного тиску при установці фільтру з дротяною обмоткою та гравійною обсипкою. Для промивання свердловини під час буріння необхідно використовувати воду питної якості з метою запобігання забруднення водоносного горизонту. Буріння свердловин передбачається на глибину 135 м. Проектна потужність свердловини 10 м³/
год.
Технічна альтернатива 2.
Будівництво свердловини за технічною альтернативою 2 здійснюється за допомогою бурового верстату з електричним приводом. У зв’язку із значною віддаленістю об’єкта планованої діяльності від електромережі необхідної потужності, застосування такого варіанту потребує прокладання окремих мереж електропостачання. Такі заходи потребують додаткових організаційних та матеріальних витрат, залучення земельних ресурсів для прокладання електромережі, спричиняють додатковий вплив на довкілля від будівельних та монтажних робіт. Варіант за технічною альтернативою 1 обраний в якості основного варіанту реалізації планованої діяльності.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Чернігівська обл. Чернігівський р-н с. Новий Шлях, вул.Героїв України.
Майданчик, відведений під будівництво свердловини, розташований в центрі села Новий Шлях по вулиці Героїв України. Будівництво здійснюється на землях Кіптівської сільської ради. Майданчик поверхневими і паводковими водами не затоплюється і не заболочується. Обраний майданчик під будівництво проектованої свердловини з точки зору гідрогеологічних і інженерно-геологічних умов, а також по санітарним нормам і в відповідності ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування» придатний для будівництва прийнятого проектом: свердловини з насосною станцією; водогону від свердловини до бювету; водорозбірної колонки з альтанкою; зон санітарної охорони; силового електрообладнання; благоустрою майданчика. Розташування в даному місці свердловини з водорозбірною колонкою найбільш оптимальне, оскільки надасть зручний доступ до води всім мешканцям села.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Інше місце розміщення об’єкта планової діяльності не розглядається, оскільки територіальна альтернатива 1 є оптимальним варіантом: територія вільна від забудови, земельна ділянка перебуває у власності замовника, знаходиться в центрі села, що створює зручний доступ для мешканців села.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності
На даний час існуюча свердловина в с. Новий Шлях не може забезпечити водокористувачів села в повному обсязі якісною питною водою. Крім того вона пробурена дуже багато років тому і має незадовільний стан. Більша частина села Новий Шлях залишається без централізованого водопостачання і без якісного питного джерела, люди використовують воду з шахтних колодязів. Крім того в с. Новий Шлях відсутні резервні джерела водопостачання. Відсутність якісного питного джерела водопостачання може призвести до негативної дії на стан здоров'я, захворюваність, умови життєдіяльності людей. Отже, будівництво свердловини глибиною 135м з водорозбірною колонкою дозволить забезпечити споживачів с. Новий Шлях якісною питною водою в переносну тару, з перспективою будівництва від неї водопровідної мережі. Будівництво свердловини здійснюється відповідно до вимог ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування».
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)
Проектом передбачається виконати наступний комплекс будівельних заходів включаючи: - будівництво свердловини з насосною станцією; - влаштування водогону від свердловини до водорозбірної колонки; - будівництво водорозбірної колонки з альтанкою; - улаштування зон санітарної охорони; - силове електрообладнання; - благоустрій майданчика. Будівництво свердловини передбачається на земельній ділянці Кіптівської сільської ради в с. Новий Шлях по вул. Героїв України. Режим роботи - цілодобовий. Проектна глибина свердловини 135 метрів. Дебіт свердловини 10м3/годину, продуктивність 240м3/добу. Статичний рівень очікується на глибині 10м. Динамічний рівень на глибині 25м
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно діючого
законодавства України та вимог ДБН В.2.5-74.2013 «Водопостачання, зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування». Дотримання умов спеціального водокористування та норм чинного законодавства щодо встановлення зон санітарної охорони підземних джерел водопостачання.
щодо технічної альтернативи 2
Екологічні та інші обмеження планової діяльності технічної альтернативи 2 аналогічні з технічною альтернативою 1
щодо територіальної альтернативи 1
Територія свердловини не знаходиться на землях природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення. Обмеження планової діяльності полягає у дотриманні нормативного стану навколишнього середовища: проведення гідрогеологічного моніторингу рівнів підземних вод, водовідбору та якості підземних вод, дотримання меж поясів зон санітарної охорони свердловини
щодо територіальної альтернативи 2
Не розглядається
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1
Обраний майданчик під будівництво проектованої свердловини з точки зору гідрогеологічних і інженерно-геологічних умов, а також по санітарним нормам і в відповідності ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування» придатний для будівництва прийнятого проектом: свердловини з насосною станцією; водогону від свердловини до водорозбірної колонки; водорозбірної колонки з альтанкою; зон санітарної охорони; силового електрообладнання; благоустрою майданчика. Необхідна еколого-інженерна підготовка полягає у забезпеченні раціонального використання земельних ресурсів, передбачення заходів протидії підтопленню, просіданню, активізації інших екзогенних процесів.
Охоронні, відновлювальні, захисні та компенсаційні заходи. Організація поясів зон санітарної охорони джерела водопостачання..
щодо технічної альтернативи 2
Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території аналогічні, наведеним до технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1
Забезпечення раціонального використання земельних ресурсів, передбачення заходів
протидії підтопленню, просіданню, активізації інших екзогенних процесів. Охоронні,
відновлювальні, захисні та компенсаційні заходи. Організація поясів зон санітарної охорони джерела водопостачання.
щодо територіальної альтернативи 2
Не розглядається
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1
Джерелами можливого впливу на довкілля в результаті будівництва свердловини є: -
атмосферне повітря – викиди від техніки та транспорту, які задіяні при будівельних роботах по влаштуванню свердловини та технологічного обладнання - буровий верстат з дизельним приводом, зварювальний апарат, будівельні машини та механізми. - водне середовище – територія під плановану діяльність не межує з відкритими водоймами і вірогідність забруднення їх відсутня. Основне потенційне забруднення підземних вод можливе в період проведення робіт з буріння. З метою зменшення можливого шкідливого впливу від проведення робіт, на підземні води, проектом передбачається ряд заходів. Таким чином, передбачені проектом технології ведення планових робіт та природоохоронні заходи з будівництва свердловини, дозволяє забезпечити мінімізацію негативного впливу та охорону підземних вод. Вплив на поверхневі та ґрунтові води допустимий. - ґрунти – проектом передбачається зрізання рослинного шару, у місцях будівництва з подальшим використанням його при рекультивації порушених будівництвом ділянок. У цілому вплив планованої діяльності на ґрунти буде тимчасовим, тільки на період будівництва. По закінченню будівництва вплив припиняється - рослинний і тваринний світ - планована діяльність не матиме негативного впливу на рослинний і тваринний світ. Території ПЗФ у межах майданчика будівництва свердловини відсутні. - навколишнє техногенне середовище - негативний вплив на промислові, житлово-цивільні і сільськогосподарські об’єкти, наземні та підземні споруди, соціальну організацію території, пам’ятки культури, архітектури, історії та інші елементи техногенного середовища при провадженні планованої діяльності відсутній. - відходи виробництва і можливість їх повторного використання, утилізації, знешкодження або безпечного захоронення – в процесі будівництва передбачено утворення відходів від технологічних процесів та життєдіяльності обслуговуючого персоналу.
щодо технічної альтернативи 2
Джерела та види можливих впливів на довкілля співпадають з технічною альтернативою 1, окрім додаткового впливу від прокладання електричної мережі до місця проведення робіт. Додатковий вплив полягає в залученні додаткових земельних ресурсів для прокладання електромережі, та додатковий вплив від будівельних та монтажних робіт прокладання цієї мережі.
щодо територіальної альтернативи 1
Сфера, джерела та види впливу на довкілля можливі на території ведення господарської
діяльності. Дотримання умов та вимог організації зон санітарної охорони планованої
свердловини. Викиди від планованої діяльності, рівні шуму, вібрації, ультразвуку,
електромагнітних та іонізуючих випромінювань на межі найближчої житлової забудови не перевищують гігієнічні нормативи. Об'єкти природно-заповідного фонду, пам'ятки архітектури, історії і культури в межах впливу планованої діяльності відсутні.
щодо територіальної альтернативи 2
Не розглядається
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
Друга категорія
1 Глибоке буріння Глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, буріння з метою зберігання радіоактивних відходів, буріння з метою водопостачання (крім буріння з метою вивчення стійкості ґрунтів);"
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)
Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні.
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VІІІ від 23 травня 2017 року.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості
Планована суб'єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля".
Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб'єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п'ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях.
Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на виконання будівельних робіт
__________________________________________________________________________________________,
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Державною інспекцією архітектури та містобудування УкраїниА
__________________________________________________________________________________________
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
Інші документи дозвільного характеру, передбачені законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження (згідно пункту 9 статті 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»).
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Департамент екології та природних ресурсів Чернігівської обласної державної адміністрації , проспект Миру, 14, м. Чернігів, 14000 , deko_post@cg.gov.ua, (0462) 65-37-07 , Ганжа Валентина Юріївна
Суб’єкт господарювання має право розглядати більше технічних та територіальних альтернатив.