A A A K K K
для людей із порушенням зору
Кіптівська громада
Чернігівська область, Чернігівський район

РЕЄСТРАЦІЯ НЕРУХОМОСТІ

Ідентифікатор послуги

 

Строк

до 5 днів

 

Вартість послуги – від 270 грн.

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг

Повна назва

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

Перелік документів:

  1. Заява про державну реєстрацію права власності на нерухоме майно (державний реєстратор, уповноважена особа за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно формує та роздруковує заяву, на якій заявник (за умови відсутності зауважень до відомостей, зазначених у ній) проставляє власний підпис)
  2. Документи, необхідні для відповідної реєстрації, передбачені статтею 27 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127.
  3. Документи, що підтверджують сплату адміністративного збору (крім випадків, коли особа звільнена від сплати адміністративного збору, згідно зі статтею 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»)

 

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

до 5 робочих днів (може бути продовжено на строк до 35 робочих днів)

 

Вартість послуги – 130 грн.

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг

Повна назва

Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно, іпотеки

Перелік документів:

  1. Вам знадобиться паспорт, номер платника податків, правовстановлюючі документи щодо об’єкта нерухомого майна або їхні копії.
  2. Зверніться до нотаріуса/реєстратора з цими документами.
  3. Для уточнення інформації щодо права власності реєстратор/нотаріус формує письмовий запит до Бюро технічної інвентаризації (БТІ) та надає його вам для особистого звернення.
  4. Зверніться із указаним письмовим запитом до комунального підприємства БТІ за територіальною приналежністю щодо нерухомого майна. Якщо таке бюро ліквідоване, зверніться до БТІ, яке стало правонаступником архівних документів.
  5. Для оформлення довідки з БТІ вам знадобиться:
  • письмова заява;
  • паспорт та номер платника податків (оригінал та копії);
  • правовстановлюючі документи (копії);
  •  оригінал письмового запиту від нотаріуса (у разі оформлення спадщини, продажу, дарування) або реєстратора.
  1. Оформлення такої довідки потрібно оплачувати.
  2. БТІ протягом 30 днів надає паперову довідку, що містить печатку підприємства та підпис виконавця або керівника.
  3. Для отримання послуги повторно зверніться з пакетом документів, зазначеним у пункті 1, та сформованою довідкою з БТІ до нотаріуса/реєстратора.

 

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

1 день

 

Вартість послуги – безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг

Повна назва

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна

Перелік документів:

  1. Заява про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна

 

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

до 1 дня

 

Вартість послуги – від 70 грн.

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг

Повна назва

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

Перелік документів:

  1. Отримати інформаційну паперову довідку можна, звернувшись до центру надання адміністративних послуг незалежно від місця реєстрації.
  2. Що потрібно:

- документ, що посвідчує особу, наприклад, паспорт громадянина України. Якщо документи подає уповноважена особа, потрібен документ, що підтверджує повноваження.

- документ про внесення плати за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Якщо особа звільнена від сплати адміністративного збору, заявник показує документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору та/або внесення плати за надання інформації з Державного реєстру прав.

 

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

до 1 дня

 

Вартість послуги – безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг

Повна назва

Державна реєстрація обтяження права на нерухоме майно

Перелік документів:

  1. Заява про державну реєстрацію обтяження речового права на нерухоме майно
  2. Документи, необхідні для відповідної реєстрації, передбачені статтею 27 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127
  3. Документ, що підтверджує сплату адміністративного збору або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору за державну реєстрацію прав (для осіб, визначених статтею 34 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень")
  4. Інші документи, вимоги щодо подання яких встановлені законодавством України

Інформаційна картка

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь