A A A K K K
для людей із порушенням зору
Кіптівська громада
Чернігівська область, Чернігівський район

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ГРОМАДЯН

Ідентифікатор послуги

 

Строк

10 днів(робочі)

 

Вартість послуги –

Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

 

Перелік документів:

  1. Заява про призначення та надання житлової субсидії
  2. Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії
  3. Довідка про доходи (у разі потреби)
  4. Копія договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності)
  5. Договір наймання (оренди) житла (у разі наявності)
  6. Інші документи, які необхідні для розгляду питання по суті (у разі потреби)

 

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

10 днів(робочі)

 

Вартість послуги –

Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Надання пільги на придбання твердого та рідкого пічного палива і скрапленого газу

Перелік документів:

  1. Заява про призначення та надання житлової субсидії
  2. Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії
  3. Довідка про доходи (у разі потреби)
  4. Копія договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності)
  5. Договір наймання (оренди) житла (у разі наявності)
  6. Інші документи, які необхідні для розгляду питання по суті (у разі потреби)

 

Інформаційна картка

Строк

10 днів(робочі)

 

Вартість послуги –

Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів або не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме

Перелік документів:

  1. Заява
  2. Копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу)
  3. Декларація про доходи та майновий стан осіб, що звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї)
  4. Рішення суду (виконавчий лист) про стягнення з одного з батьків аліментів на дитину (за потреби)
  5. Довідка відповідної установи про здійснення стосовно одного з батьків кримінального провадження або про його перебування на примусовому лікуванні, у місцях позбавлення волі, визнання його в установленому порядку недієздатним, а також перебування на строковій військовій службі (за потреби)
  6. Довідка державної виконавчої служби, що підтверджує факт несплати аліментів одним з батьків протягом шести місяців, що передують місяцю звернення (заяви одного з батьків про одержання (неодержання) аліментів) (за потреби)
  7. Повідомлення органу внутрішніх справ про те, що місце проживання (перебування) одного з батьків дитини не встановлено (за потреби)

Інформаційна картка

Строк

15 днів(робочі)

 

Вартість послуги –

Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня"

Перелік документів:

  1. Заява про виплату винагороди із зазначенням способу виплати
  2. Копія сторінок паспорта з даними про прізвище, ім'я та по батькові, місце реєстрації

 

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

14 днів(робочих)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Прийняття рішення щодо соціального обслуговування особи територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг)

Перелік документів:

  1. Письмова заява громадянина;
  2. Медичний висновок про не здатність до  самообслуговування, потребу  в  постійній  сторонній  допомозі  та  догляді в домашніх умовах;
  3.  Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;
  4. Інформація з Державного реєстру прав, отримана посадовою особою структурного підрозділу з питань соціального захисту населення місцевої державної адміністрації шляхом безпосереднього доступу до цього реєстру;
  5. Копія довідки про встановлення групи інвалідності (за наявності);
  6.  Довідка про доходи за останні шість місяців, що передують місяцю звернення за встановленням диференційованої плати за надання соціальних послуг;
  7. Копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб).

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

5 днів

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг

Повна назва

Видача довідки для отримання пільг інвалідам, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу

Перелік документів:

  1. Заява про надання довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу
  2. Копія паспорта особи з інвалідністю
  3. Копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією за формою, наведеною у первинній обліковій документації No 157-1/о "Виписка з акта огляду медико-соціальною експертною комісією"
  4. Одна кольорова фотокартка особи з інвалідністю розміром 3,5 х 4,5 см
  5. Копія паспорта законного представника (у разі звернення через уповноваженого представника)
  6. Документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

15 днів(робочих)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи

Перелік документів:

  1. Заяву про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
  2. Документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  3. Реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  4. Свідоцтва про народження дитини (за необхідності).

 

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

30 днів(календарні)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена

Перелік документів:

  1. Заява для отримання подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником
  2. Копія рішення/ ухвали суду про визнання потенційного підопічного недієздатною особою або про обмеження його цивільної дієздатності
  3. Ухвала суду про відкриття провадження у справі
  4. Копії паспортів потенційного опікуна / піклувальника і підопічного (з пред’явленням оригіналу)
  5. Акти обстеження житлових умов потенційного опікуна / піклувальника та підопічного
  6. Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб (потенційного опікуна / піклувальника та підопічного)
  7. Висновок про стан здоров’я потенційного опікуна / піклувальника
  8. Довідка про відсутність судимості потенційного опікуна / піклувальника
  9. Довідка про дохід з місця роботи потенційного опікуна / піклувальника за останні 6 місяців або декларація про доходи за останній рік
  10. Копії документів, які підтверджують родинні відносини потенційного опікуна / піклувальника та підопічного
  11. Заяви повнолітніх членів сім’ї, які проживають разом із потенційним опікуном / піклувальником про надання згоди на призначення його опікуном / піклувальником
  12. Копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності підопічного на майно (у разі наявності майна)
  13. Довідка із закладу охорони здоров’я (якщо перебуває на лікуванні)

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

30 днів(календарні)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо:

     1) відмови від майнових прав підопічного

     2) видання письмових зобов'язань від імені підопічного

     3) укладення договорів, які підлягають нотаріальному      посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири

     4) укладення договорів щодо іншого цінного майна

     5) управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа

     6) передання нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, за договором в управління іншій особі

Перелік документів:

  1. Заява опікуна недієздатної особи
  2. Копія рішення суду про визнання особи недієздатною / про визнання особи недієздатною та призначення їй опікуна
  3. Копія рішення суду про призначення особи опікуном (опікунами) особи, визнаної судом недієздатною (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування)
  4. Згода на вчинення правочину від інших опікунів (у разі наявності у недієздатної особи декількох призначених опікунів)
  5. Копія паспорта недієздатної особи
  6. Копія паспорта опікуна недієздатної особи
  7. Копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності на майно (квартиру, будинок, земельну ділянку тощо), яке відчужується та / або придбавається
  8. Довідка органу державної реєстрації про підтвердження права власності на майно, яке відчужується та / або придбавається
  9. Документ про оціночну вартість майна, власником якого є недієздатна особа
  10. Копія технічного паспорта на майно, яке відчужується та/або придбачається
  11. Довідка про реєстрацію місця проживання недієздатної особи

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

30 днів(календарні)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо:

     1) відмови від майнових прав підопічного

     2) видання письмових зобов'язань від імені підопічного

     3) укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири

     4) укладення договорів щодо іншого цінного майна

Перелік документів:

  1. Заява
  2. Копія рішення суду про обмеження цивільної дієздатності особи
  3. Копія рішення суду про призначення особи піклувальником (піклувальниками) (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування)
  4. Згода на отримання дозволу на надання підопічній особі, цивільна дієздатність якої обмежена, згоди на вчинення правочину від інших піклувальників (у разі наявності у особи, цивільна дієздатність якої обмежена, декількох призначених піклувальників)
  5. Копії паспорта особи, цивільна дієздатність якої обмежена
  6. Копія паспорта піклувальника
  7. Копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності на майно, яке відчужується та / або придбавається
  8. Довідка органу державної реєстрації про підтвердження права власності на майно, яке відчужується та / або придбавається
  9. Копія технічного паспорта на майно, яке відчужується та/або придбачається
  10. Довідка про реєстрацію місця проживання особи, цивільна дієздатність якої обмежена
  11. Документ про оціночну вартість майна, власником якого є особа, цивільна дієздатність якої обмежена

 

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

10 днів(календарні)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям

Перелік документів:

  1. Заява про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
  2. Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги
  3. Довідка встановленої форми про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях (за наявності)
  4. Довідка про доходи у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня в ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо та згідно із законодавством не може бути отримана за відповідним запитом органу соціального захисту населення

 

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

10 днів(календарні)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Надання державної допомоги:

     1) у зв'язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування

     2) при народженні дитини

     3) при усиновленні дитини

     4) на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

     5) на дітей одиноким матерям

Перелік документів:

  1. Заява
  2. Довідка за формою № 147/о
  3. Довідка з основного місця служби, навчання про те, що жінка служить, навчається
  4. Довідка ліквідаційної комісії про те, що жінка звільнена з роботи у зв'язку з ліквідацією підприємства, установи та організації
  5. Довідка центру зайнятості про те, що жінка зареєстрована в центрі зайнятості як безробітна
  6. Рішення про усиновлення чи встановлення опіки – для осіб, які усиновили чи взяли під опіку дитину протягом двох місяців з дня її народження

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

10 днів(календарні)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

Перелік документів:

  1. Заява за формою https://cutt.ly/SlgabYJ
  2. Документ, що посвідчує особу заявника
  3. Довідка про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті)
  4. Свідоцтва про народження дитини з інвалідністю (оригінал та копія)
  5. Довідка з місця навчання із зазначенням перебування (не перебування) на повному державному утриманні
  6. Копія рішення суду про усиновлення дитини
  7. Довідка про місце проживання особи з інвалідністю з дитинства і дитини з інвалідністю чи копія паспорта особи з інвалідністю з дитинства або дитини з інвалідністю з відомостями про місце проживання
  8. Довідка про місце проживання законного представника, піклувальника, який подав заяву, чи копія паспорта з відомостями про місце проживання
  9. Копія посвідки на постійне або тимчасове проживання (для іноземців та осіб без громадянства)
  10. Копія рішення про встановлення опіки (піклування) та призначення дитині з інвалідністю опікуна (піклувальника) (якщо із заявою звертається опікун або піклувальник)
  11. Копія рішення суду про призначення опікуна особі з інвалідністю з дитинства або копія документа, що підтверджує повноваження представника закладу (органу опіки та піклування), який виконує функції опікуна (якщо із заявою звертається опікун або піклувальник)
  12. Копія рішення суду про визнання особи з інвалідністю з дитинства недієздатною (якщо із заявою звертається опікун або піклувальник)

 

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

10 днів(календарні)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

Перелік документів:

  1. Заява за формою https://cutt.ly/Rk5z9eC
  2. Декларація про доходи та майно (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за останні шість календарних місяців або два квартали, що передують місяцю звернення за призначенням допомоги, за формою, затвердженою наказом Мінсоцполітики (у разі потреби)
  3. Копія рішення суду про визнання особи недієздатною (для недієздатної особи)
  4. Копія рішення про призначення опікуна (для недієздатної особи, якій призначено опікуна)
  5. Копія документа, що підтверджує повноваження представника закладу, який виконує функції опікуна над особою (для недієздатної особи, опікуна якій не призначено
  6. Копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, посвідчення біженця або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання (у разі потреби)
  7. Копія довідки про реєстрацію місця проживання

 

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

10 днів(календарні)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Надання державної соціальної допомоги на догляд

Перелік документів:

  1. Заява за формою https://cutt.ly/Ik5eLHk
  2. Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги за формою https://bit.ly/3o14loV (у разі потреби)
  3. Копія рішення суду про визнання особи недієздатною (для недієздатної особи)
  4. Копія рішення про призначення опікуна (для недієздатної особи, якій призначено опікуна)
  5. Висновок лікарсько-консультативної комісії (для осіб, які потребують постійного стороннього догляду)
  6. Документи, що підтверджують участь у бойових діях у період Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років та / або війни 1945 року з імперіалістичною Японією для осіб, які належать до осіб з інвалідністю внаслідок війни відповідно до статті 7 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" та одержують пенсію за віком, по інвалідності або за вислугу років
  7. Копія документа, що підтверджує повноваження представника закладу, який виконує функції опікуна над особою (для недієздатної особи, опікуна якій не призначено)

 

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

10 днів(календарні)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Компенсаційна виплата фізичній особі, яка надає соціальні послуги

Перелік документів:

  1. Заява про надання компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на непрофесійній основі
  2. Декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за формою, затвердженою Мінсоцполітики (у декларації також зазначається інформація про склад сім’ї заявника)
  3. Копія документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, у якому зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті) (подається фізичною особою, яка надає соціальні послуги, та особою, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі)
  4. Копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років за формою, затвердженою МОЗ
  5. Копія паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України. Для іноземців та осіб без громадянства – копія посвідчення біженця, копія посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, або копія паспортного документа іноземця та копія посвідки на тимчасове проживання / посвідка на постійне проживання (подається фізичною особою, яка надає соціальні послуги, та особою, якій надаються соціальні послуги на непрофесійній основі)
  6. Заява про перерахування коштів із зазначенням рахунка в установі банку
  7. Висновок лікарської комісії медичного закладу щодо потреби в догляді громадян похилого віку внаслідок когнітивних порушень за формою, затвердженою МОЗ
  8. Висновок лікарської комісії медичного закладу щодо потреби в догляді невиліковно хворих осіб, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися, за формою, затвердженою МОЗ
  9. Копія акта огляду медико-соціальною експертною комісією
  10. Копія свідоцтва про народження дитини (у разі надання соціальних послуг з догляду на непрофесійній основі дитині)
  11. Довідка про захворювання дитини на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду

 

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

10 днів(календарні)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Надання щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за інвалідом I групи або за особою, яка досягла 80-річного віку

Перелік документів:

  1. Заява
  2. Паспорт або документ, що посвідчує особу одержувача державної соціальної допомоги;
  3. Довідка про перебування на обліку в органах Пенсійного фонду України або органах праці та соціального захисту населення — для особи, за якою здійснюється догляд;
  4. Паспорт або документ, що посвідчує особу, за якою здійснюється догляд;
  5. Довідка з місця проживання про те, що особа здійснює догляд за інвалідом І групи або престарілою особою, старше 80 років;
  6. Документ, який підтверджує, що особа не працює: трудова книжка та довідка органів державної податкової служби довільної форми про те, що особа не перебуває на обліку у даному органі державної податкової служби як фізична особа — підприємець;
  7. За відсутності трудової книжки — заява особи із зазначенням причини відсутності трудової книжки;
  8. Витяг з акта огляду медико-соціальної експертної комісії (МСЕК) (для осіб, визнаних інвалідами І групи) — для особи, за якою здійснюється догляд.

 

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

10 днів(календарні)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Надання грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним

Перелік документів:

  1. Заява за формою https://cutt.ly/Ik5eLHk
  2. Документ, що посвідчує особу
  3. Декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї)
  4. Висновок лікарської комісії медичного закладу щодо необхідності постійного стороннього догляду за особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу
  5. Копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією, яка видана особі з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, за якою здійснюється догляд

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

10 днів(календарні)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

Перелік документів:

  1. Заява про надання грошової допомоги;
  2. Паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, а для іноземців та осіб без громадянства – документ, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус;
  3. Копія довідок про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб всіх членів родини;
  4. Копія довідки з військової частини про залучення до проведення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації (для військовослужбовців з числа внутрішньо переміщених осіб, які захищають незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України та беруть безпосередню участь у заходах із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації) (з пред’явленням оригіналу);
  5. Копія довідки з місця роботи або копія іншого документа, що посвідчує зайнятість (для працездатних осіб) (з пред’явленням оригіналу);
  6. Копія свідоцтва про шлюб (з пред’явленням оригіналу);
  7. Копії свідоцтв про народження дітей, засвідчені власним підписом уповноваженого представника сім’ї (з пред’явленням оригіналу);
  8. Письмова згода (у довільній формі) про виплату грошової допомоги уповноваженому представнику сім’ї від інших членів сім’ї та згода на обробку персональних даних;
  9. Копія довідки з уповноваженого банку, в якій зазначаються реквізити поточного рахунка уповноваженого представника сім’ї (з пред’явленням оригіналу).

 

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

30 днів(календарні)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій та збройних конфліктів

Перелік документів:

  1. Заява про виплату одноразової грошової допомоги у зв'язку з установленням інвалідності
  2. Копія довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення групи інвалідності
  3. Довідка судово-медичної експертизи про характер отриманих поранень у районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях
  4. Копії сторінок паспорта заявника з даними про прізвище, ім'я та по батькові, дату його видачі і місце реєстрації
  5. Копія документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків

 

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

30  днів(календарні)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Призначення одноразової компенсації:

    1) сім'ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, та смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою;

    2) дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою, участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт;

    3) батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов'язана з Чорнобильською катастрофою

Перелік документів:

  1. Заява
  2. Копія свідоцтва про смерть
  3. Копія документа, що підтверджує статус громадян із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, учасників ліквідації ядерних аварій
  4. Копія свідоцтва про шлюб
  5. Копія експертного висновку міжвідомчої експертної комісії з установлення причинного зв’язку хвороби, інвалідності та смерті з дією іонізуючого випромінення та інших шкідливих чинників внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, іншої ядерної аварії, участі в ядерному випробуванні, військовому навчанні із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт або військово-лікарської комісії, що діє в системі МВС, СБУ чи Міноборони
  6. Копія паспорта громадянина України
  7. Копія пенсійного посвідчення або посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю"
  8. Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або серія та номер паспорта з відміткою про відмову від прийняття такого номера

 

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

30  днів(календарні)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Призначення грошової компенсації:

    1) вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад інвалідам війни та прирівняним до них особам

    2) інвалідам замість санаторно-курортної путівки

Перелік документів:

  1. Заява особи з інвалідністю внаслідок війни та прирівняної до неї особи про виплату грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад
  2. Документ що засвідчує проходження особою з інвалідністю внаслідок війни санаторно-курортного лікування (зворотній талон від путівки)
  3. Посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни та прирівняної до неї особи, що підтверджує належність до даної категорії осіб
  4. Проїзні квитки, що засвідчують проїзд до санаторно-курортного закладу і назад

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

13  днів(робочі)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Видача направлення (путівки) інвалідам та/або дітям-інвалідам до реабілітаційних установ сфери управління Мінсоцполітики та/або органів соціального захисту населення (регіонального та місцевого рівнів)

Перелік документів:

  1. Заява про надання послуг із комплексної реабілітації (абілітації)
  2. Індивідуальна програма реабілітації, видана медико-соціальною експертною комісією, лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу (для дітей з інвалідністю)
  3. Висновок лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності) з рекомендаціями щодо проходження комплексної реабілітації (абілітації) в установі
  4. Паспорт громадянина України, свідоцтво про народження (для дітей з інвалідністю, дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності) або інший документ, що посвідчує особу
  5. Документ, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків
  6. Документ про освіту (для отримувачів, які потребують професійної реабілітації)
  7. Виписка з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о)
  8. Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб (для отримувачів, які є внутрішньо переміщеними особами)

 

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

30  днів(календарні)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення інвалідів автомобілем

Перелік документів:

  1. Заява, за формою Мінсоцполітики
  2. Копія довідки МСЕК про групу та причину інвалідності
  3. Копія медичного висновку (для дітей з інвалідністю)
  4. Паспорт громадянина України (для особи з інвалідністю, законного представника недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю)
  5. Копія свідоцтва про народження (для дитини з інвалідністю)
  6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера особі з інвалідністю та члену сім"ї, якому передається право користування автомобілем, законному представнику недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю
  7. Документ про реєстрацію місця проживання члена сім’ї, іншої особи, яким передається право користування автомобілем
  8. Для малолітніх і неповнолітніх дітей з інвалідністю, позбавлених батьківського піклування, - копія рішення (розпорядження) про встановлення опіки та піклування
  9. Для недієздатних осіб з інвалідністю - копія рішення суду про визнання особи з інвалідністю недієздатною та копія рішення (розпорядження) про встановлення над нею опіки
  10. Для осіб з інвалідністю I, II і III групи з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та потерпілих від Чорнобильської катастрофи, щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, а також громадян, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, - копія посвідчення про належність до категорії 1 осіб, що постраждали внаслідок дії зазначених факторів, та медична довідка визначеного органами охорони здоров’я зразка щодо спроможності особи з інвалідністю керувати автомобілем (для осіб з інвалідністю I і II групи, які забезпечуються автомобілями безоплатно)
  11. Для осіб з інвалідністю від загального захворювання або захворювання, отриманого під час проходження військової служби чи служби в органах внутрішніх справ, державної безпеки, інших військових формувань, з числа осіб, які брали безпосередню участь у бойових діях під час Другої світової війни, - довідка, видана військкоматом, інші документи (копія військового квитка або партизанського квитка), що підтверджують таку участь (видається військкоматом на запит структурного підрозділу чи органу соціального захисту населення), посвідчення інваліда війни
  12. Для осіб з інвалідністю унаслідок трудового каліцтва - копія акта про нещасний випадок на виробництві або акта розслідування професійного захворювання і довідка про перебування на обліку у Фонді соціального страхування

 

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

3  дні (робочі)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів та дітей-інвалідів

Перелік документів:

  1. Заява про забезпечення засобами реабілітації (виплату компенсації) особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, іншої особи або їх законних представників
  2. Паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту або свідоцтво про народження (для дітей віком до 14 років)
  3. Висновок МСЕК про встановлення інвалідності для осіб з інвалідністю (для дітей з інвалідністю ‒ висновок ЛКК) ‒ у разі, коли особа вперше звертається для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації або виплати компенсації або змінюється група і причина інвалідності
  4. Індивідуальна програма (для особи з інвалідністю та дитини з інвалідністю) або висновок ЛКК (для інших осіб, осіб з інвалідністю, група інвалідності яких установлена до 01.01.2007 безстроково або строк дії не закінчився), що містить показання для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (індивідуальна програма не пред’являється особами з інвалідністю для виплати компенсації за спеціальні засоби для орієнтування, спілкування та обміну інформацією у випадках, передбачених пунктами 7-9 Постанови № 321)
  5. Копія одного з передбачених Податковим кодексом України документів з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків або паспорт громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті)
  6. Оригінал довідки з місця роботи, служби або навчання особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, іншої особи (для осіб, які працюють, служать, навчаються) ‒ для забезпечення протезами верхніх та нижніх кінцівок, ортопедичним взуттям, активними кріслами колісними
  7. Документи, визначені пунктами 7-10 Постанови No 321 для осіб з порушенням слуху або зору (оригінал видаткової накладної (товарного / фіскального касового чека)
  8. Посвідчення, яке підтверджує право особи на пільги
  9. Рішення ВЛК чи висновок ЛКК (для учасників антитерористичної операції, яким не встановлено інвалідність)
  10. Довідка органу внутрішніх справ про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально- процесуальним законодавством (для учасників антитерористичної операції з числа мирних громадян України, які проживали в районі проведення антитерористичної операції, районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі та стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях та яким не встановлено інвалідність)
  11. Висновок експерта за результатами судово-медичної експертизи (для учасників антитерористичної операції з числа мирних громадян України, які проживали в районі проведення антитерористичної операції, районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі та стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях та яким не встановлено інвалідність)
  12. Документ, що містить інформацію про місце реєстрації проживання (перебування) особи безпосередньо в районі проведення антитерористичної операції, районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі та стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, виданий уповноваженим органом за місцем проживання такої особи (для учасників антитерористичної операції з числа мирних громадян, які проживали в районах проведення антитерористичної операції, районах здійснення заходів ізз абезпечення національної безпеки і оборони, відсічі та стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях та яким не встановлено інвалідність)
  13. Витяг з наказу командира військової частини (начальника територіального підрозділу) або довідку про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва), видану командиром військової частини (начальником територіального підрозділу), з відомостями про участь в антитерористичній операції, перебуваючи безпосередньо в районі проведення антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі та стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, перебуваючи безпосередньо в районі та у період здійснення зазначених заходів (для осіб, визначених абзацом першим пункту 19 частини першої статті 6 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, яким не встановлено інвалідність)
  14. Довідка з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та брали безпосередню участь у забезпеченні проведення антитерористичної операції, перебуваючи безпосередньо в районі проведення антитерористичної операції та у період її проведення, у забезпеченні здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі та стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, перебуваючи безпосередньо в районі та у період здійснення зазначених заходів, яким не встановлено інвалідність)
  15. Законний представник особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, іншої особи подає документи, що посвідчують його особу та підтверджують її спеціальний статус та повноваження

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

10  днів (робочі)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Видача путівки на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці психоневрологічного інтернату дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення дитячого будинку-інтернату

Перелік документів:

  1. Особиста заява громадянина похилого віку чи особи з інвалідністю про його прийняття до будинку-інтернату
  2. Довідка про розмір призначення пенсії
  3. Довідки медико-соціальної експертної комісії про інвалідності (за наявності інвалідності)
  4. Медична карта про стан здоров'я з висновком про необхідність стороннього догляду

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

10  днів (робочі)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Установлення статусу, видача посвідчень та призначення компенсації і допомоги:

    1) батькам багатодітної сім'ї та дитини з багатодітної сім'ї

    2) особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій)

    3) членам сім'ї загиблого (померлого) ветерана війни

    4) учасникам війни

    5) інвалідам війни

    6) особам, які постраждали від торгівлі людьми

    7) інвалідам та дітям-інвалідам

Перелік документів:

  1. Заява одного з батьків для оформлення посвідчення батьків багатодітної сім’ї та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї, за формою, затвердженою Мінсоцполітики
  2. Фотокартка (кольорова або чорно-біла) розміром 30 × 40 міліметрів
  3. Документи, що підтверджують факт виховання дитини одним із батьків (у разі реєстрації повторного шлюбу та проживання із дітьми від попереднього шлюбу)
  4. Копія довідки із закладу освіти або свідоцтва про народження дитини (у разі народження дитини або навчання особи віком від 18 до 23 років за денною формою навчання за межами України)
  5. Довідка про підтвердження зарахування до закладу освіти або про переведення на наступний курс навчання в межах відповідної програми підготовки (у разі продовження строку дії посвідчення, якщо дитина навчається за денною формою навчання у закладі загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти)
  6. Копія свідоцтва про народження дитини
  7. Копія свідоцтва про шлюб (крім батьків, які не перебувають у шлюбі)
  8. Копії сторінок паспорта громадянина України батьків із даними про прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дату видачі паспорта
  9. Копія посвідки на постійне проживання батьків, якщо вони є іноземцями або особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах

 

Інформаційна картка

Ідентифікатор послуги

 

Строк

30  днів (календарні)

 

Вартість послуги – Безкоштовно

 

Де отримати:

Центр надання адміністративних послуг, віддалені робочі місця

Повна назва

Забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками):

    1) інвалідів з дитинства та внаслідок загального захворювання

    2) осіб, які постраждали під час проведення антитерористичної операції та яким установлено статус учасника бойових дій чи інваліда війни

    3) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" та "Про жертви нацистських переслідувань"

    4) громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, шляхом надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок через безготівкове перерахування санаторно-курортним закладам

Перелік документів:

  1. Заява
  2. Медична довідка закладу охорони здоров’я за формою № 070/о

Інформаційна картка

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь